یوونتوس به دنبال ایگواین و یووتیچ


 یوونتوس که این فصل برای دومین فصل پیاپی قهرمان رقابت های سری آ شد، به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید است.
 

جوزپه ماروتا، مدیر ارشد باشگاه یوونتوس، تایید کرد که این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن گونسالو ایگواین و استفن یووتیچ است.
 

یوونتوسی ها با ایگواین برای انتقال به تورین به توافق رسیده اند و به همین دلیل، امروز نماینده های شان را راهی مادرید کردند تا مدیران باشگاه رئال مذاکره کنند. از سوی دیگر، نرسیدن فیورنتینا به رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ، آینده یووتیچ را بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار داد.
 

ماروتا در گفتگو با رای اسپورت تاکید کرد که بانوی پیر پیش از نهایی کردن انتقال ها، گزینه هایش را بررسی خواهد کرد اما نتوانست علاقه مندی اش برای به خدمت گرفتن این دو بازیکن را پنهان کند.
 

“یووتیچ و ایگواین مهاجمان بزرگی هستند. ما می خواهیم کونته بازیکنان بیشتر و بهتری در اختیار داشته باشد و به همین خاطر در حال بررسی گزینه های مختلف مان هستیم.”
 

یوونتوس که این فصل برای دومین فصل پیاپی قهرمان رقابت های سری آ شد، به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید است و پیش از این، از کارلوس توس و لوئیس سوارس به عنوان گزینه های آنها نام برده می شد.
 

هیگواین منتظر معرفی مربی جدید رئال هست تا با وی در خصوص فصل بعد اتمام حجت کند. و اما انتقال یووتیچ با مسائل پیش آمده در تابستان گذشته (برباتوف) و مشتری دست به نقدی به نام سیتی انتقال وی به تیم قهرمان ایتالیا دور از انتظار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 7:55 | نویسنده : هادی موذنی |